غلّه – دانه پرینتر سه بعدی پرینت یک ساختمان

غلّه – دانه: پرینتر سه بعدی پرینت یک ساختمان بزرگترین پرینتر سه بعدی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث هیچکس حتی در عراق فرشها را از ما نخرید،چون معلوم بود دزدی است ، دستگیری دزدان 8 میلیاردی فرش

    عصر روز بیست و سوم فروردین سال 96 دزدی فرش فروشی در خیابان ولیعصر شمالی به بازپرس شعبه اول دادسرای خاص دزدی اعلام شد.

    دستگیری دزدان 8 میلیاردی فرش/ هیچکس حتی در عراق فرشها را از ما نخرید،چون معلوم بود دزدی است

    عبارات مهم : ایران

    عصر روز بیست و سوم فروردین سال 96 دزدی فرش فروشی در خیابان ولیعصر شمالی به بازپرس شعبه اول دادسرای خاص دزدی اعلام شد.

    به گزارش ایران؛کارآگاهان اداره یکم پلیس پایتخت وارد عمل شده است و در تحقیقات اولیه مشخص شد که یکی از کارگران فرش فروشی به همراه دوستش وارد مغازه شده است وصاحب مغازه را به همراه 4 کارمند و 6 مشتری به زیرزمین برده و گروگان گرفته سپس 64 تخته فرش و تابلو فرش نفیس و گرانبها را به دزدی برده اند.

    همه فرش ها شناسنامه دار بوده و حدود 8 میلیارد تومان قیمت داشت.

    هیچکس حتی در عراق فرشها را از ما نخرید،چون معلوم بود دزدی است ، دستگیری دزدان 8 میلیاردی فرش

    صاحب فرش فروشی که مردی 70 ساله است و به وسیله دزدان مسلح، گروگان گرفته شده است بود در این باره گفت: چند روز قبل ازسرقت مرد جوانی به نام میثم به مغازه ام آمد و از من خواست تا به او کاری در مغازه بدهم. میثم را از قبل می شناختم، همین آشنایی قبلی باعث شد تا استخدامش کنم. ساعت 14:20 دقیقه بعدازظهر روزحادثه، زمانی که 4 کارمندم جهت ناهاررفته بودند، میثم از وقت استفاده کرد وطبق نقشه ازقبل طراحی شده، در را جهت همدستش باز کرد. آنها درحالی که اسلحه؛ چاقو و گاز اشک آور به همراه داشتند وارد ناهارخوری شده است و دست های کارمندان را با چسب شیشه ای پهن بستند و همگی را به صندلی گره زدند. در همین حین، یکی از افرادی که برایمان فرش می آورد نیز وارد مغازه شد که او را نیز گروگان گرفتند. میثم، من و راننده ام را نیز در زیرزمین حبس کرد.

    سرقت میلیاردی فرش های نفیس

    عصر روز بیست و سوم فروردین سال 96 دزدی فرش فروشی در خیابان ولیعصر شمالی به بازپرس شعبه اول دادسرای خاص دزدی اعلام شد.

    صاحب فرش فروشی ادامه داد: او حتی به مشتری های مغازه هم رحم نکرد و آنها را نیز بدون آن که دست هایشان را ببندد داخل یکی دیگر از اتاق ها زندانی کرد. بعد از زندانی کردن ما، او به کمک همدستش 64 تخته فرش و تابلو فرش نفیس و گرانبهای ابریشم قم را که دست کم 7 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش داشتند به دزدی بردند. هنگامی که مطمئن شدیم که آنها رفته اند با کمک همدیگر دست هایمان را باز کردیم و درنهایت هم با پلیس تماس گرفتیم.

    تحقیقات جهت دستگیری عاملان دزدی فرش فروشی ادامه داشت تا این که کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی رد متهمان را در مرز کشور عزیزمان ایران و عراق زدند. ولی سارقان مدام مخفیگاهشان را عوض کردن می دادند.

    کارآگاهان در بررسی های خود دریافتند که متهمان چندین بار قصد فروش فرش ها را داشته ولی از آنجایی که فرش ها شناسنامه دار بودند و گزارش این دزدی اعلام شده است بود، موفق به فروش نشدند. بررسی ها ادامه داشت تا این که هفته گذشته یکی از متهمان این پرونده دستگیر شد. مرد جوان چهارشنبه گذشته جهت تحقیقات به دادسرای خاص دزدی انتقال یافته شد و زمانی که در برابر بازپرس نصرتی قرار داده شد به دزدی فرش های نفیس با همدستی کارگر فرش فروشی اعتراف کرد.

    هیچکس حتی در عراق فرشها را از ما نخرید،چون معلوم بود دزدی است ، دستگیری دزدان 8 میلیاردی فرش

    گفت و گو با متهم

    چگونه نقشه دزدی از فرش فروشی را کشیدید؟ من و میثم فرزند محل و رفیق هستیم و مدت هاست که همدیگر را می شناسیم. من چندین سال قبل در کانال سازی کار می کردم و میثم هم آرایشگر بود. هر دویمان در شهر خودمان که در غرب کشور است کار می کردیم. ولی دو سال قبل میثم راهی پایتخت کشور عزیزمان ایران شد. او می خواست ازدواج کند ولی پول مورد نیاز جهت این کار را نداشت. جهت همین تصمیم گرفت به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاید و شغلی جهت خودش پیدا کند. شغلی که بتواند با آن هزینه عروسی اش را تأمین کند.

    بعد چه اتفاقی افتاد؟ میثم مدتی در پایتخت کشور عزیزمان ایران بود تا این که با من تماس گرفت و گفت در فرش فروشی جهت خودش کار پیدا کرده هست. آن وقت من نیسان وانت داشتم و به پیشنهاد میثم نیسانم را فروختم تا به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایم و جهت خودم کسب و کاری راه بیندازم. به پایتخت کشور عزیزمان ایران که آمدم کارگری می کردم. درآمدم بد نبود تا این که 10 روز قبل از دزدی فرش فروشی، میثم پیشنهاد دزدی را مطرح کرد. اول موافقت نکردم. ولی وسوسه پولدار شدن یک شبه باعث شد تا با او همدست شوم.

    عصر روز بیست و سوم فروردین سال 96 دزدی فرش فروشی در خیابان ولیعصر شمالی به بازپرس شعبه اول دادسرای خاص دزدی اعلام شد.

    اسلحه از کجا آوردی؟ به یکی از استان های غربی کشور رفتم و یک کلت کمری قلابی، یک کلت واقعی با 12 تیر، یک کلاشنیکف با 60 تیر خریدم.

    نقشه تان چه بود؟ میثم ساعت رفت و آمد و استراحت کارمندان را می دانست. قرار شد زمانی که کارمندان جهت ناهار به رستوران فرش فروشی رفتند، من با اسلحه وارد شوم کارمندان را داخل زیرزمین حبس و فرش ها را دزدی کنیم. فکر کنم ساعت 2 یا 3 بود که میثم تماس گرفت و از من خواست وارد شوم.

    هیچکس حتی در عراق فرشها را از ما نخرید،چون معلوم بود دزدی است ، دستگیری دزدان 8 میلیاردی فرش

    با چه وسیله ای فرش ها را بردید؟ یکی از ماشین های فرش فروشی را برداشتیم و بعد از این که فرش ها را به مخفیگاهمان انتقال یافته کردیم، میثم ماشین را در یکی از محله های جنوب پایتخت کشور عزیزمان ایران رها کرد.

    فرش ها را چه کردید؟ فرش ها را به منزل اجاره ای میثم بردیم. 33 تا از فرش ها را هم من به منزل مان در شهرستان بردم. تعدادی از آنها را میثم به شهرستان برد.

    چرا در این مدت آنها را نفروختید؟نشد. فرش ها شناسنامه داشت و در دسترس نبودن این شناسنامه ها باعث شد تا نتوانیم فرش ها را بفروشیم. من جهت فروش فرش ها دوبار به عراق رفتم ولی موفق نشدم. دفعه اول چند ماه بعد از دزدی فرش ها بود ولی هر خریداری که فرش ها را می دید می گفت بدون شناسنامه هیچ ارزشی ندارد و نمی تواند فرش سرقتی بخرد. چند وقت قبل هم مشتری پیدا کردم و با چندینه تخته فرش راهی عراق شدم ولی بازهم دست خالی برگشتم همان حرف های تکراری و همیشگی و درنهایت هم با فرش ها به کشور عزیزمان ایران برگشتم.

    گفته بودی که می خواستی خودت را معرفی کنی؟

    بله. از فرار خسته شده است بودم. کابوس می دیدم که دستگیر شده است ام. هنگامی که در عراق نتوانستیم 3 تخته فرشی را که با خودم برده بودم بفروشم، تصمیم گرفتم به کشور عزیزمان ایران که برگشتم خودم را معرفی کنم. ولی به محض رسیدن به کشور عزیزمان ایران دستگیر شدم.

    با اعترافات متهم جوان به دزدی ها به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای خاص دزدی او در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات جهت دستگیری میثم و سایر فرش های سرقتی ادامه دارد.

    واژه های کلیدی: ایران | تحقیقات | دستگیری | شناسنامه | دستگیری دزد | پلیس پایتخت | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار