غلّه – دانه پرینتر سه بعدی پرینت یک ساختمان

غلّه – دانه: پرینتر سه بعدی پرینت یک ساختمان بزرگترین پرینتر سه بعدی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی علت بارش‌های بهاری باروری ابرها بود یا نبود پارازیت؟

    تاثیر پارازیت بر کم کردن شکل گیری ابرهای بارانزا شایعه ای است که در اینترنت دست به دست می چرخد. در میان مدعیان این گمانه زنی ها ولی آن که از همه شگفت آورتر است

    علت بارش‌های بهاری باروری ابرها بود یا نبود پارازیت؟

    علت بارش های بهاری باروری ابرها بود یا نبود پارازیت؟

    عبارات مهم : ایران

    تاثیر پارازیت بر کم کردن شکل گیری ابرهای بارانزا شایعه ای است که در اینترنت دست به دست می چرخد. در میان مدعیان این گمانه زنی ها ولی آن که از همه شگفت آورتر است و مورد اقبال بیشتری هم واقع شده است فیلمی است که در آن «مهندس شهرام پروین» در آن راجع به اقداماتی که جهت جذب ابرها از کشورهای همسایه انجام داده سخن می گوید.

    علت بارش‌های بهاری باروری ابرها بود یا نبود پارازیت؟

    چه توضیحی جهت بارش باران های بهاری در سال ۹۷ وجود دارد؟ اگر نه بارورکردن ابرها، نه عدم پخش پارازیت و نه ادعای عجیب پروین در باران های اخیر نقش نداشته اند چه چیزی باعث این بارندگی بی سابقه شده است است؟

    به گزارشابتکار ؛ «هر چه دمای هوا گرم تر می شود نگرانی از بابت کمبود آب شدیدتر می شود، حتی مردم در مکالمات روزانه خود نیز از نحوه مواجهه با گرما در شرایط بحران آب سخن می گویند. با این حال ولی محیط زیست علیرغم انتظارات روی خوش تری در فصل بهار به آسمان کشور عزیزمان ایران نشان داده هست. تا آنجا که بارش های اخیر در دوماهه فصل بهار تقریبا به اندازه ۵۰ درصد ۶ ماهه مهر تا اسفند بوده و به گفته وزیر نیرو، در ذخیره آب پشت سدها تاثیر بسزایی داشته هست. با این حال چه عاملی باعث وقوع بارش های بهاری بوده است؟

    تاثیر پارازیت بر کم کردن شکل گیری ابرهای بارانزا شایعه ای است که در اینترنت دست به دست می چرخد. در میان مدعیان این گمانه زنی ها ولی آن که از همه شگفت آورتر است

    اگر چه باران و برف های بهاری چند سالی است که باغ داران ایرانی را به خصوص در شمال و شمال غربی کشور غافل گیر می کند ولی بارش های پیاپی در ۳ ماه ابتدایی سال ۹۷ که خشک ترین سال تاریخ آبی کشور عزیزمان ایران به حساب می آید باعث شگفتی بسیاری از مردم شده است هست. گمانه زنی ها و احتمالات زیادی در میان مردم در این رابطه وجود دارد، گمانه زنی هایی که به شایعاتی در اینترنت نیز تبدیل شده است هست. «بارور کردن ابرها» که پیشتر حرف هایی از برخورداری کشور عزیزمان ایران از تجهیزات آن در رسانه ها به گوش مردم رسیده بود، در صدر این گمانه زنی ها قرار دارد. بعد از آن تاثیر پارازیت بر کم کردن شکل گیری ابرهای بارانزا شایعه ای است که در اینترنت دست به دست می چرخد. در میان مدعیان این گمانه زنی ها ولی آن که از همه شگفت آورتر است و مورد اقبال بیشتری هم واقع شده است فیلمی است که در آن «مهندس شهرام پروین» در آن راجع به اقداماتی که جهت جذب ابرها از کشورهای همسایه انجام داده سخن می گوید. او که صفحه ویدئوهایش در آپارات بیش از ۵۰ هزار دیدار داشته و ویدئوهایش به طور جداگانه هم در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … دیدار بسیار داشته مدعی است که بارش های اخیر نتیجه فعالیت های شخص اوست. ادعایی که هیچ یک از کارشناسان آن را تایید نمی کنند ولی خودش تاکید بسیار بر صحتش دارد و بسیاری افراد نیز حقیقت را در صفحه های او در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … جستجو می کنند.

    ادعایی که افراد بسیاری از مدیر مرکز ملی خشکسالی تا اعضای هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور عزیزمان ایران آن را رد می کنند. مدیر مرکز ملی خشکسالی گفته است: «او ساکن اصفهان است و مسئولان هواشناسی با او دیدار داشته اند. کار او به هیچ عنوان اثبات شدنی نیست. نمی دانم به چه علت مردم حرف های او را باور کرده اند» ولی چه توضیحی جهت بارش باران های بهاری در سال ۹۷ وجود دارد؟ اگر نه بارورکردن ابرها، نه عدم پخش پارازیت و نه ادعای عجیب پروین در باران های اخیر نقش نداشته اند چه چیزی باعث این بارندگی بی سابقه شده است است؟

    بلاکینگ عامل مهم بارش های اخیر

    علت بارش‌های بهاری باروری ابرها بود یا نبود پارازیت؟

    «بلاکینگ»، این پدیده به گفته سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی عامل مهم در وقوع بارش های بهاره در کشور عزیزمان ایران بوده هست. پدیده ای که در فصل بهار روی اروپا موجب شکسته شدن جریان های غربی و عوض کردن مسیر آنها به سوی جنوب اروپا شده است و با عبور از روی کشور عزیزمان ایران و خاورمیانه، موجب زیاد کردن بارش طی چند ماه گذشته شده است هست. ولی بلاکینگ چه می کند؟ بر طبق اطلاعاتی که در منابع اینترنتی وجود دارد، در هنگام وقوع بلاکینگ، جریان‏ های غربی که در حالت طبیعی از غرب به شرق در حال حرکت هستند، مسیر مهم خود را به سمت شمال یا جنوب عوض کردن داده و اقلیم مناطقی را که می بایست از روی آنها عبور می کردند را متاثّر می کنند. البتّه، جهت مناطق واقع در ناحیه پشته، خشکی و گرما و جهت مناطق واقع در ناحیه ناوه نیز، ناپایداری، سرما و بارش به ارمغان می آورد.

    وضعیت بارش های فصل تابستان

    تاثیر پارازیت بر کم کردن شکل گیری ابرهای بارانزا شایعه ای است که در اینترنت دست به دست می چرخد. در میان مدعیان این گمانه زنی ها ولی آن که از همه شگفت آورتر است

    حال که علت مهم وقوع بارش های فصل بهار مشخص شده، آینده نگری تابستانی که گرمای آن از ابتدای فصل خرداد خودی نشان داده شاید از همه چیز مهم تر باشد؟ ایمان باباییان میانگین دمای کشور طی ماه های خرداد تا مرداد در مناطق شرقی و مرکزی کشور را تا یک درجه زیاد از نرمال و در سایر نواحی نرمال آینده نگری کرده است و راجع به اوضاع بارش کشور در تابستان گفته است: داده های آینده نگری فصلی نشان می دهد که بارش خردادماه در زیاد نواحی کشور در محدوده نرمال خواهد بود.

    وی ادامه داد: از خرداد تا نیمه مرداد احتمال وقوع بارش های ناگهانی در جنوب شرق کشور وجود دارد. همچنین مدل های آینده نگری فصلی نشان دهنده زیاد کردن بارش در جنوب شرق، شمال غرب و کم کردن نسبی بارش در سواحل خزر از خرداد تا مرداد است.

    علت بارش‌های بهاری باروری ابرها بود یا نبود پارازیت؟

    سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی در ادامه در مورد اوضاع بارش های کشور در طول فصل تابستان اظهار کرد: به استثنای سواحل خزر و بخش هایی از جنوب شرق کشور سایر مناطق در تابستان بارش چندانی ندارند و انتظار می رود بارش جنوب شرق کشور در تابستان نرمال باشد.

    بارش های پاییز ۹۷ بدون تاخیر شروع می شود

    امیدها به باران هست. آبی که از آسمان بر سر کشور عزیزمان ایران ببارد و آن را از بحران بی آبی نجات دهد. اتفاقی که اگر چه بعید است که بحران را حل کند ولی می تواند کشور عزیزمان ایران را از یک قدمی ورشکستگی آبی نجات دهد. اگر چه سال آبی ۹۵-۹۶ تا مهر ماه به آخر می رسد ولی چشم امید به سال آبی بعدی است تا شاید بتواند جبران کننده کم آبی ها در آینده باشد. ولی آینده نگری ها از باران ها در سال آبی آینده چیست؟

    باباییان در این باره گفته است: بارش فصل پاییز کشور در محدوده نرمال تا بیش از نرمال و بدون تاخیر شروع می شود ولی به علت پایین بودن سهم بارش اوایل پاییز تاثیر چندانی بر زیاد کردن منابع آب کشور در شروع سال آبی نخواهد داشت.

    باباییان با اشاره به کم بارشی سال زراعی در کشور اظهار کرد: با وجود بارش های به نسبت مناسب در فصل بهار، میانگین بارش کشور از ابتدای سال زراعی تاکنون حدود ۲۷ درصد نسبت به میانگین بارش بلندمدت کم کردن دارد.

    سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی راجع به استان های پربارش و کم بارش کشور گفت: از ابتدای مهر ۹۶ (اول سال زراعی) تاکنون بیشترین کم کردن بارش در مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور به خاص استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۵۰ درصد رخ داده است این در حالی است که از شروع سال زراعی جاری تاکنون استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، همدان و ایلام در مقایسه با دوره بلندمدت مشابه از بارش زیاد از نرمال برخوردار بوده اند.»

    واژه های کلیدی: ایران | باران | ایرانی | تابستان | تابستانی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار